Mūsų darbai

Pardavimų meistriškumas

Tikslas – laimingas klientas! Mokymas apie tai – kaip tinkamai aptarnauti klientus
ir kaip pasiekti geriausių rezultatų.

Tikslas

Išmokyti darbuotojus tinkamai aptarnauti klientą sveriamų produktų skyriuose.

Kokia informacija pateikiama?

E-mokymą sudaro 5 dalys, kuriose atskirai aptariamos situacijos, su kuriomis susiduriama skirtinguose parduotuvės skyriuose. Kiekviename iš skyrių vaizduojamos situacijų simuliacijos, kurių metu besimokantysis pats turi nuspręsti, kaip ves pokalbį su klientu, o pabaigoje sužino, ar jo pasirinktas būdas yra teisingas.

E-mokymo formatas:

Filmuotoje video medžiagoje pateikiamos realios situacijos šviežios mėsos, kulinarijos, konditerijos, žuvies bei mėsos gaminių skyriuose. Kiekvienos dalies pabaigoje pateikiamos interaktyvios užduotys, kuriomis siekiama įtvirtinti žinias. E-mokymo metu naudojamas garsas.

HRMI e-mokymo trukmė
HRMI e-mokymo interaktyvumo skalė

Norite pamatyti daugiau? 
Laukiame Jūsų laiško arba skambučio.